ما را در گوگل محبوب کنید
آگهی
برترین سایت ابزاردهی جاوا

آخرین فیلم های خارجی و ایرانی

آخرین فیلم های ایرانی آخرین فیلم های خارجی
به کانال تلگرام دانلود فیلم , دانلود آهنگ , دانلود سریال | ایران مدیا دانلود بپیوندید!

آشکاری سازی نکته مبهم سرزمین بادها (جومونگ 2)

دوشنبه 17 خرداد 1395 مدیر وبسایت اخبار , 927 بازدید
آشکاری سازی نکته مبهم سرزمین بادها (جومونگ 2)


اکثریت فیلم های کره ای در ایران خیلی پرطرفدار هستند ، ولی موضوع اینجاست در پخش این سریال ها در ایران تغییرات زیادی داده میشه که باعث مبهم موندن بعضی از این سریال ها میشه و یا حتی ممکنه موضوع به کلی تغییر کنه ، به عنوان مثال اوشین در ایران به گونه ای پخش شده که همه فکر میکردن ماجرای یک زن فقیر و پرتلاشی بود که در نهایت صاحب فروشگاه های بزرگ شده ولی این به کلی خلاف ماجرا بود ...

چرا که در این سریال اوشین زن درست کاری نبود و موضوع سریال به گونه ای تغییر شکل داده شد که ژاپن سریال ساخته شده خودش رو که تغییر موضوع داده شده بود از ایران خریداری کرد.


در سریال امپراطور بادها هم مبهماتی وجود داشت مهمترین نکته اون هودونگ که در تلویزیون ایران هودانگ خوانده میشد ، بود در سریال به گونه ای نمایش داده شد که هودانگ پسر یئون و دوجین نشون داده میشد اما اگر هودانگ پسر دوجین میبود نکات زیر جای سوال بود :

در قسمت آخر رئیس قبیله بیرو که قبلاً برای بیگوگ کار میکرد ، به همسر مهیور گفت نباید بزاریم هودانگ جانشین مهیور بشه ، (برای شما این سوال پیش نمیاد اگه هودانگ پسر دوجین و یئون بود چرا اونا نگران این جانشینی بودند ؟)


در آخرین لحظات مهیور دست هودانگ رو گرفت و کنار آب رفت ، در مورد جانشین شدن اون باهاش حرف میزد ، عقل یک انسان سالم اینو می پذیره که پسری که پسر خودش نباشه جانشینش بشه ؟؟


نکته ای که ما میخوایم بگیم اینه در تاریخ ، مهیور به عنوان همسر اول یئون قید شده و دوجین همسر دومش قید شده ، و زمانی که یئون به بویو دیپورت شد ، هودانگ رو از مهیور حامله بود ، و در واقع هودانگ پسر واقعی و تنی مهیور بود.


زمان فتح بویو مهیور 24 ساله و دوجین 25 ساله بود. و طبق روایت فیلم دوجین پس از شکست خودش رو از کوه پرت کرد پایین ، قاعدتاً اگر اگه دوجین پدر بود برای آینده فرزند خودش هم حاضر به خودکشی نمی شد ، و در واقع دوجین چیزی نداشت ، نه فرزندی ، نه سرزمینی و نه همسری که دوستش داشته باشه و در واپسین لحظات یئون زخمی شده و پسرش رو برای همسر اول و اصلیش مهیور رها کرد.


تبلیغات

ارسال گزارش خرابی




ادرس سایت :
نوع خرابی :
تمایل دارم خودم را معرفی کنم :
توضیحات بیشتری دارم :

کد امنیتی (به انگلیسی) : *


آموزش دانلود

روش دانلود از آپلودبوی در کامپیوتر : کلیک کنید
روش دانلود از آپلودبوی در موبایل : کلیک کنید
دیدگاه های شما پیرامون این نوشتار:
  • مجید مجید می‌گه:
    این دیدگاه در روز 1395/03/18 و 3:15 فرستاده شده.

    سلام.
    در مورد سریال اوشین حق با شماست(منظورم با نویسنده متن فوق است)

    اما در سریال سرزمین بادها سه چهار قسمت مانده به پایان سریال، مارو آدرس بانو یئون را به مهیور میده و دقیقأ زمانی که مهیور سوار بر اسب شده و قصد رفتن پیش بانو یئون را داره ، مارو بهش میگه \" طبق قرار قبلی باهم ازدواج کنید\" .
    در بعضی از سکانسها هم یجورایی مشخصه که هودانگ فرزند مهیوره!!!
    زمانی بانو یئون قصد فرار به گوگوریو ،رو داره دوجین و افرادش میرسن ،با اون خشونتی که دوجین هودانگ رو از بانو یئون میگیره مشخصه که فرزند خودش نیست.!!!
    با این وصف ، با اصل موضوعی که شما مطرح کردید موافقم(یعنی حذف بعضی از قسمتهای سریال باعث این شده که سریال رو بد متوجه شده و یا سردرگم بشیم).
    درود بر شما.

مایه خرسندی ماست که دیدگاه خود را پیرامون این پست با ما در میان بگذارید.

هر گونه پرسش یا راهنمایی که نیاز دارید را نیز می توانید بیان کنید. به زودی به شما پاسخ خواهیم دید.

شما نیز دیدگاهی برای این نوشتار بفرستید:
کد امنیتی رفرش