ما را در گوگل محبوب کنید
آگهی
برترین سایت ابزاردهی جاوا

آخرین فیلم های خارجی و ایرانی

آخرین فیلم های ایرانی آخرین فیلم های خارجی
به کانال تلگرام دانلود فیلم , دانلود آهنگ , دانلود سریال | ایران مدیا دانلود بپیوندید!

دانلود فیلم ترمیناتور 6 Terminator

یکشنبه 08 اسفند 1395 مدیر وبسایت اخبار , 3171 بازدید

دانلود فیلم ترمیناتور 6 - Fre download Terminator 6

مجموعه ترمیناتورها یکی از پربازدیدترین و پرطرفدارترین فیلم هایی هستن که دنبال کنندگان زیادی دارند و پس از پایان هر قسمت این سریال پوستر ها و تریلرهای ساختگی از قسمت های بعد این فیلم توسط طرفدارن این سریال ساخته میشه ، به دلیل این پرطرفداری تصمیم گرفتیم خبرهایی از قسمت بعد این فیلم رو برای شما عزیزان درج کنیم.


در صورتی که شما تا کنون تمام قسمت های این فیلم ها رو دیده باشید حتماً جذاب ترین قسمت این فیلم همان ترمیتاتور 2 بوده که در آن انسان سربی که به هر شکل در میومده فیلم رو فوق العاده هیجان انگیز می کرده و این فیلم بسیار پربازدید شده و چندین جایزه نیز دریافت کرده ، اما هیچ سری دیگری به اندازه این سری مورد تشویق و بازدید قرار نگرفت ، لذا اینبار کارگردان این سری فیلم های ترمیناتور تصمیم بر آن دارن قسمت ششم این فیلم را شبیه به موضوع ترمیناتور 2 بسازد. البته تصمیم این کارگردان برای انتشار این فیلم این است که فیلم در سال 2017 ساخته شود ، اما با وجود صحنه سازی ها و نویسندگی و سختی های زیاد ساخته شدن این فیلم بعید به نظر میرسد که این فیلم در سال 2017 ساخته شود .اما به نظر در سال 2018 این فیلم منتشر خواهد شد.

آرنولد شوارتزنگر ، دیگه پا به سن گذاشته و کارگردان خواهان شخص جدیدی برای این نقش جدید ترمیناتور 6 هست اما چون مردم چهره محبوب ترمیناتور را با آرنولد تجربه کردن ، بالاجبار باید دوباره از خود آرنولد استفاده کند ، چرا که به دلیل استفاده نکردن از آرنولد در ترمیناتور 4 این فیلم کم فروش ترین فیلم مجموعه های ترمیناتور شد. و نکته آخر اینکه آرنولد صراحتاً اعلام کرده که در ترمیناتور 6 بر میگردم.


تبلیغات

ارسال گزارش خرابی




ادرس سایت :
نوع خرابی :
تمایل دارم خودم را معرفی کنم :
توضیحات بیشتری دارم :

کد امنیتی (به انگلیسی) : *


آموزش دانلود

روش دانلود از آپلودبوی در کامپیوتر : کلیک کنید
روش دانلود از آپلودبوی در موبایل : کلیک کنید

مایه خرسندی ماست که دیدگاه خود را پیرامون این پست با ما در میان بگذارید.

هر گونه پرسش یا راهنمایی که نیاز دارید را نیز می توانید بیان کنید. به زودی به شما پاسخ خواهیم دید.

شما نیز دیدگاهی برای این نوشتار بفرستید:
کد امنیتی رفرش