ما را در گوگل محبوب کنید
آگهی
برترین سایت ابزاردهی جاوا

آخرین فیلم های خارجی و ایرانی

آخرین فیلم های ایرانی آخرین فیلم های خارجی
به کانال تلگرام دانلود فیلم , دانلود آهنگ , دانلود سریال | ایران مدیا دانلود بپیوندید!

سایت دات تی کی دامنه های رایگانش را میدزد

شنبه 16 بهمن 1395 مدیر وبسایت اخبار , 93 بازدید

دزدی دامنه ها تی کی توسط سایت ارائه دهنده آن

خیلی از وبلاگداران یا بعضی از دوستانی که سایت دارند در تلاشند ابتدا با دامنه های رایگانی مثل دامنه های سایت دات تی کی وب خودشون رو بالا بیارن بعد از مدتی اگر بازدید گرفتن برن دامنه آی آر یا دامنه های دیگر تهیه کنند و به دامنه جدید متصل بشند و ایندکس ها را با ریدایرکت 301 انتقال بدند اما جا داره بگم کلیه دوستانی که از دامنه های رایگان سایت دات تی کی استفاده میکنند کاملاً و کاملاً و کاملاً در اشتباه محض هستند. از هم اکنون که این پست رو میخونید سریعاً دامنه جدید تهیه کنید و پست هاتون رو انتقال بدید.


حتماً این سوال پیش میاد که چرا باید این کارو بکنید ، سادس چون این سایت خیرخواه نیست ، یک دامنه ای که به تازکی ساخته میشه هیچ سودی برای هیچ کسی نداره که بخواد اونو بخره پس سایت دات تی کی این اجازه رو میده که این دامنه دلخواهتون رو بسازید ، اما زمانی که دمین مورد نظر رو به بازدید و رنک رسوندید دامنه رو از پنلتون بدون این زمان انقضاش برسه حذف میکنه و اونو واسه فروش قرار میده اونم به قیمت بسیار بالا به خیال خودش داره گوگل رو میفروشه ،  شمایی که قصد داشتید بعد از بازدید گرفتن پست هاتون رو به دامنه جدید انتقال بدید و به گوگل بشناسونید ناکام میمونید و دنیایی غم شمارو در برمیگیره .

خیلی ساده مثال این سایت 12 دامنه دات تی کی هست که ما ازش گرفته بودیم ، هر 12 تا این دامنه ها رو در زمان بازدید گرفتن از پنل حذف کردن و با قیمت بالا به فروش گذاشته که هیچ کسی هم نخواهد خرید.

اتفاقاً به همین دلیل سیستم وبلاگدهی رزبلاگ هم ثبت دامنه دات تی کی رو مسدود کرده. پس شمایی که قصد ثبت دامنه دات تی کی دارید و یا شمایی که دامنه دات تی کی دارید و استفاده میکنید ، وقت رو از دست ندید و از هم اکنون به فکر دامنه دیگری باشید. دامنه های آی آر فقط 5 تومن در سال هستند به خاطر 5 هزار تومن کل وب خودتون رو از دست ندید.


تبلیغات

ارسال گزارش خرابی




ادرس سایت :
نوع خرابی :
تمایل دارم خودم را معرفی کنم :
توضیحات بیشتری دارم :

کد امنیتی (به انگلیسی) : *


آموزش دانلود

روش دانلود از آپلودبوی در کامپیوتر : کلیک کنید
روش دانلود از آپلودبوی در موبایل : کلیک کنید

مایه خرسندی ماست که دیدگاه خود را پیرامون این پست با ما در میان بگذارید.

هر گونه پرسش یا راهنمایی که نیاز دارید را نیز می توانید بیان کنید. به زودی به شما پاسخ خواهیم دید.

شما نیز دیدگاهی برای این نوشتار بفرستید:
کد امنیتی رفرش