ما را در گوگل محبوب کنید
آگهی
برترین سایت ابزاردهی جاوا

آخرین فیلم های خارجی و ایرانی

آخرین فیلم های ایرانی آخرین فیلم های خارجی
به کانال تلگرام دانلود فیلم , دانلود آهنگ , دانلود سریال | ایران مدیا دانلود بپیوندید!

در جریان هستید که بورس ایران بعد از ریزش از نقطه دو میلیون و صد به مرز یک میلیون دویست رسید و پس از کلی درجا زدن و نوسان خودش رو نهایتاً به محدوده یک میلیون و پانصد و چهل رسوند و در نهایت بین یک میلیون و چهارصد تا چهارصد و پنجاه در حال نوسان و بازی کردن است.

متاسفانه و متاسفانه در این بازار حقوقی و بازارگردان به جای رشد بازار فقط در سقف میفروشند و در منفی کامل میخرند و به این عمل که فقط به سود خودشان است فرایند کنترل بازار نام دادند . آیا واقعاً اگر شما در بازار نبودید رشد این بازار شروع نمیشد ؟؟

متاسفانه همه سهامداران در حال حاضر به آزردگی خاطر رسیدند ، چرا که با وجود سهامداری از فروردین امسال تا به کنون به جای سود حتی به اصل پول خود دست پیدا نمی کنند و متاسفانه سودجویی این حقوقی ها هنوز به پایان نرسیده است.

هر روز در سایت های بورسی تحلیل کارشناسان بازار سرمایه را قرار میدهند.

بعضی معتقدند بازار نوسان خواهد داشت و بعضی معتقدند بزودی بازار سقف قبلی خود را پس میگیرد . نظراتی بوده که چند کارشناس از زمان رشد بعد از ریزش از شاخص 1300 اظهار کردند که بازار تا 20 روز آینده سقف 1600 خود را پس خواهد گرفت که نگرفت .

جالب کجاست : جالب اینجاست هر جا که اظهار شود بازار نباید این گونه شارپ کند و این رشد خوب نیست بلافاصله میریزد.  به نظر به بازار جالبی رسیدیم ، از آنجایی که سهم هایی که به طور محکم از سود آن ها صحبت می شود و آینده قطعی خوبی برایشان پیش بینی میشود یک روز صف خرید می شود و فردای آن روز صف فروش می شود. واکسن کرونا در ایران تولید می شود گروه دارویی صف فروش می شود . نهایت این قصه به کجاست ؟؟ چرا این همه فروش ؟؟

هر بار پس از ریزش اظهار میشود در فلان جا فلان مقام و فلان کس دعوا کردن برای همین بورس ریخت ، ترامپ عطسه کرد ، بورس ریخت ، بایدن کتش عوض شد ، بورس ریخت ، مگه بورس ایران هویجه که دست میزنی میریزه ؟؟

و با این داستان های مضحک هر روز ملت در نوسان میروند ، ولی ای کاش سهم خودشون رو تو منفی 5 نمیفروختند . حقوقی میان رنج منفی میزنه ؟؟ خوب بزار بزنه بزار اینقدر بفروشه که سرمایش تموم شه تو چرا میفروشی ؟؟

ای کاش کسانی که سواد بورس نداشتند و صبر نداشتند وارد بازار سرمایه نمی شدند که بازار سرمایه این همه آسیب ببیند و از تحلیل خارج شود و به هر بهونه ای مداوم آن را قرمز کنند .


عده ای از کارشناسان معتقدند بازار تا انتهای سال 99 سقف اوج قبلی خود را حتماً پس میگیرد آیا نظر شما هم همین است ؟؟ لطفاً در نظرات بیان کنید


تبلیغات

ارسال گزارش خرابی




ادرس سایت :
نوع خرابی :
تمایل دارم خودم را معرفی کنم :
توضیحات بیشتری دارم :

کد امنیتی (به انگلیسی) : *


آموزش دانلود

روش دانلود از آپلودبوی در کامپیوتر : کلیک کنید
روش دانلود از آپلودبوی در موبایل : کلیک کنید

مایه خرسندی ماست که دیدگاه خود را پیرامون این پست با ما در میان بگذارید.

هر گونه پرسش یا راهنمایی که نیاز دارید را نیز می توانید بیان کنید. به زودی به شما پاسخ خواهیم دید.

شما نیز دیدگاهی برای این نوشتار بفرستید:
کد امنیتی رفرش