ما را در گوگل محبوب کنید
آگهی
برترین سایت ابزاردهی جاوا

آخرین فیلم های خارجی و ایرانی

آخرین فیلم های ایرانی آخرین فیلم های خارجی
به کانال تلگرام دانلود فیلم , دانلود آهنگ , دانلود سریال | ایران مدیا دانلود بپیوندید!

علت ممنوع التصویر شدن بعضی از مجری ها در صدا و سیما

جمعه 22 آبان 1394 مدیر وبسایت اخبار , 1268 بازدید
آزاده نامداری

آزاده نامداری :
آزاده نامداری جزو اولین مجری هایی بود که در سال 91 بر اثر اجرای مشترک با احسان علیخانی از سمت صدا و سیما به عنوان حرکت نامرغوب بین موئنث و مذکر دچار محرومیت چند ماه از تلویزون شد . اما پس از آن در مجموعه های مختلفی همچون به عنوان نویسنده برنامه علیخانی (که در روزهای آخر اسم وی پاک شد) .
آزاده نامداری آخرین کارش را به نام خانمی که شما باشید در حال پخش داشت که ناگهان خبر طلاقش بر سر زبانها افتاد و پخش این برنامه هم متوقف شد . در حال حاضر آزاده نامداری منتشر رویکرد آقای پورمحمدی در مورد وی است . بسیاری معتقد هستند که پیشرفته رو به بالایی را در زمان دوره آقای پورمحمدی خواهد داشت

رضا رشیدپور
رضا رشیدپور :
رضا رشیدپور دیگر مجری ممنوع التصویر صداد سیما می باشد . علت محرومیت وی حرفهای تند و زیرکانه ای که در اجرای پخش زنده و اجرهایی که در شبکه ماهواره ای داشته اعلام شد . البته هیچ وقت صدا و سیما هیچ مجری را رسمی به عنوان ممنوع التصویر معرفی نکرد و همواره به این موضوع تاکیید داشت که ما هیچ مجری ممنوع التصویری نداریم .
ژیلا صادقی
ژیلا صادقی :
ژیلا صادقی از آن دسته مجریان معروفی است که از سال 77 شروع به فعالیت حرفه ای کرد .
علت ممنوع التصویر : به گفته ژیلا صادقی من علت ممنوع التصویر شدنم را نمی دانم هیچ ارگانی هم متن مکتوبی منوت بر ممنوع التصویری به من نداده اند اما ظاهرا اجازه ادامه کار را تا اطلاع ثانوی ندارم .
اما بسیاری از اطرافیانش علت ممنوع التصویری ژیلا صادقی را چند مورد میدانند : 1 - اولین خانمی که در تبلیغ تلویزیونی ظاهر شد . 2 - صحبتهای تندی که بر علیه بعضی از عوامل زده شد . 2 - نوع پوشش و لباس نامتعارفی که پوشیده بود و در جامعه مجازی منتشر شد

محمود شهریاری

محمود شهریاری :
محمود شهریاری یکی از مجریان معروف و قدیمی ایرانی به شمار می آید از کارهای معروف وی می توان به مسابقه بخور بخور دهه 70 اشاره کرد . محمود شهریاری از ان دسته مجریانی است که به هیچ وجه نمی توان جلوی طنازی وی را گرفت . همین موضوع باعث ممنوع التصویری او شد . در یک برنامه زنده بازیگر معروف امیر جعفری مهمان وی بود یک سوال جنجالی کافی بود که کلک خود را بکند .
شهریاری در این مصاحبه جنجالی از امیر جعفری پرسید همسرت را مثل کدام میوه دوست داری ؟ در جواب کلمه هلو باعث ممنوع التصویر شدن وی شد . اما ممنوع الکار شدن شهریاری هیچ وقت به صورت کتبی به او ابلاغ نشد . و همین موضوع همیشه او را کلافه می کرد و گلایه ای که داشت : خیلی بد است که ممنوع الکاری خود را از زبان مردم و رسانه ها بشنوی

محمدرضا شهیدی فرد


محمدرضا شهیدی فرد :

شهیدی فر به خاطر حرف های تند و تیزی که یکی از مهمانانش در برنامه زنده زد و آقای شهیدی هیچگونه پاسخی به صحبتهای جنجالی نداشت وی را از آن زمان به بعد گست و گریخته وارد قاب شیشه ای کردند .
آقای شهیدی فر با اینکه ممنوع التصویر شدنش را قبول ندارد . غیبت سه ساله از تلویزیون را در حال تجربه کردن است

فرزاد حسنی

فرزاد حسنی
فرزاد حسنی مجری پر از حاشیه و اتفاقات عجیب
فرزاد حسنی از زمان مصاحبه تند و تیزی که با سردار رادان داشت ممنوع التصویریش کلید خورد در آن مصاحبه تند و تیز فرزاد حسنی از اقدامات تند و گاها برخوردهای نادرست نیروی انتظامی انتقاد کرد . که این صحبتها برایش بسیار گران تمام شد و از فردای ان روی به صورت کامل , از تلویزیون محو شد . چراکه همکارهای قبلی وی به صورت تدریجی از تلویزیون محو می شدند اما فرزاد به صورت آشکارا به یک باره دیده نشد .
فرزاد حسنی در سال 91 به قاب شیشه ای بازگشت اما پس از طلاقش از آزاده نامداری در پسی از ابهامات و شایعات گرفتار شده, در حال حاضر وضعیت ممنوع الکاریش هنوز مسجل نشده است
مبینا نصیری

مبنیا نصیری :
مبینا نصیری مجری توانا و در عین حال جوان ترین مجری ممنوع التصویری تلویزیون به حساب می آید
علت ممنوع التصویری وی کلمه ای به نام جگر بود . خانم مینا نصیری در برنامه زنده از همکار خود پرسید شما جگر دوست دارید ؟ و این جمله را دو بر تکرار کرد . این مسئله بازتاب بسیار زیادی داشت . اما این سوء تفاهم برای وی بسیار گران تمام شد .
فرزاد جمشیدی

فرزاد جمشیدی :
فرزاد جمشیدی تنها مجری است که به خاطر اتفاقات بیرون از تلویزیون ممنوع التصویر شد
دختر جوانی که ادعا میکرد آقای جمشیدی به وعده ازدواج داده و برای وی خانه و ماشین خواهد خرید اما هیچ کدام از این کارها را برایم نکرد . این دختر خانم موضوع را دادگاهی کرد و چنان پافشاری داشت که در انتها آقای جمشیدی مجبور به برکناری از تلویزیون شد .

احسان علیخوانی


احسان علیخانی

احسان علیخوانی به خاطر شوخی و انتقادی که از عملکرد احمدی نژاد داشت ممنوع التصویر شد
در سال 91 احسان علیخانی در در حالی که از گرانی های سر سام اور کشور صحبت می کرد خطاب به رییس جمهور وقت آقای احمدی نژاد , یک فکری برای گرانی بکنید همه نمی توانند که از خیابانی که شما در ان سکونت دارید خرید کنند . این جمله جنجالی باعث ممنوع التصویری وی شد و سهم علیخانی از این اتفاق از دست دادن ماه عسل بود و اجرای جدید را علی ضیاء به دست گرفت که برنامه ای کاملا سردی را اجرا کرد . اما علیخانی با قدرت بسیار بالا پس از حضور رییس جمهور جدید روحانی به کار خود ادامه داد.


و اما توضیحی در مورد علی درستکار :
این مجری چندی پیش شایعه ای در جامعه مجازی براش درست کردند که به دلیل خواندن اس ام اس ناشایست از صدا و سیما ممنوع التصویر شده ، اما اینطور نیست ، در واقع اون ابتدا اس ام اس را خواند و سپس شروع به توضیحاتی و در آمدن در مقابل فرد اس ام اس دهنده در اومد که که دیگه این قسمتش رو تو شبکه ها پخش نکردن.

تبلیغات

ارسال گزارش خرابی




ادرس سایت :
نوع خرابی :
تمایل دارم خودم را معرفی کنم :
توضیحات بیشتری دارم :

کد امنیتی (به انگلیسی) : *


آموزش دانلود

روش دانلود از آپلودبوی در کامپیوتر : کلیک کنید
روش دانلود از آپلودبوی در موبایل : کلیک کنید

مایه خرسندی ماست که دیدگاه خود را پیرامون این پست با ما در میان بگذارید.

هر گونه پرسش یا راهنمایی که نیاز دارید را نیز می توانید بیان کنید. به زودی به شما پاسخ خواهیم دید.

شما نیز دیدگاهی برای این نوشتار بفرستید:
کد امنیتی رفرش