ما را در گوگل محبوب کنید
آگهی
برترین سایت ابزاردهی جاوا

آخرین فیلم های خارجی و ایرانی

آخرین فیلم های ایرانی آخرین فیلم های خارجی
به کانال تلگرام دانلود فیلم , دانلود آهنگ , دانلود سریال | ایران مدیا دانلود بپیوندید!

واکنش علی دائی به توهین فیتیله ای ها چه بوده است

دوشنبه 18 آبان 1394 مدیر وبسایت اخبار , 328 بازدید
واکنش علی دائی به توهین فیتیله ای ها چه بوده است
علی دائی کلیه شایعات موجود در شبکه های اجتماعی را رد کرد

واکنش علی دائی به توهین فیتیله ای ها


پس از آنکه در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی اظهاراتی به نقل از علی دایی خطاب به رییس سازمان صدا و سیما منتشر شد سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت:آنچه در برنامه فیتیله اتفاق افتاده را به نقل از رسانه ها متوجه شده ام. بی شک بی احترامی و توهین به هر فرد و قومیتی محکوم است ولی آنچه در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی به نقل از من و در قالب بیانیه و موضع گیری در این باره منتشر شده کاملا کذب است.

دایی ادامه داد:من آذری زبانم و به اصالتم افتخار می کنم و بالاتر از آن خود را یک ایرانی می دانم و هر فرد و قومیتی در قالب ایرانی بودن با هم برادر و یا خواهرند. می دانم که در صدا و سیما هم درباره آن اشتباهات تصمیماتی گرفته شده و انشاالله در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود.

دایی در پایان ضمن اعلام اینکه قطعا پیگیری قانونی در خصوص این اکاذیب را انجام خواهد داد یادآور شد:چنانچه مطلبی برای گفتن باشد مثل همیشه از طریق رسانه های معتبر و رسمی مطرح می کنم و انتشار از طریق منابع غیر معتبر خود دلیلی بر غیر واقعی بودن آن است.


تبلیغات

ارسال گزارش خرابی




ادرس سایت :
نوع خرابی :
تمایل دارم خودم را معرفی کنم :
توضیحات بیشتری دارم :

کد امنیتی (به انگلیسی) : *


آموزش دانلود

روش دانلود از آپلودبوی در کامپیوتر : کلیک کنید
روش دانلود از آپلودبوی در موبایل : کلیک کنید

برچسب ها

واکنش دائی به فیتیله , تکذیت شایعات در مورد واکنش دائی به فیتیله , رد کردن شایعات واکنش دائی به رئیس صدا و سیما , دائی در مورد فیتیله ای ها چه گفت , واکنش دائی و فیتیله ای ها , شایعات واکنش علی دائی به فیتله ای ها , مصاحبه با علی دائی در مورد واکنش به فیتیله و صدا و سیما , علی دائی و واکنش اون نسبت به فیتیله تکذیب شد , تکذیب شایعات واکنش دائی به فیتیله , واکنش علی دائی به فیتیله فقط شایعه است , علی دائی و برخورد او با فیتیله ای ها , مصاحبه با علی دائی در مورد فیتیله ای ها , علی دائی گفت من قضیه فیتیله را تازه شنیدم , علی دائی گفت شایعات واکنش من به فیتیله واقعیت ندارد , علی دائی گفته های موجود در شبکه های اجتماعی را تکذیب کرد , واکنش دائی به فیتیله ای ها تکذیب شد , علی دائی واکنش به فیتیله را تکذیب کرد , واکنش علی دائی به فیتیله و صدا و سیما واقعیت ندارد , سرمربی تیم فوتبال صبای قم واکنش به فیتیله را تکذیب کرد , واکنش سرمربی تیم صبای قم به فیتیله ,

مایه خرسندی ماست که دیدگاه خود را پیرامون این پست با ما در میان بگذارید.

هر گونه پرسش یا راهنمایی که نیاز دارید را نیز می توانید بیان کنید. به زودی به شما پاسخ خواهیم دید.

شما نیز دیدگاهی برای این نوشتار بفرستید:
کد امنیتی رفرش