ما را در گوگل محبوب کنید
آگهی
برترین سایت ابزاردهی جاوا

آخرین فیلم های خارجی و ایرانی

آخرین فیلم های ایرانی آخرین فیلم های خارجی
به کانال تلگرام دانلود فیلم , دانلود آهنگ , دانلود سریال | ایران مدیا دانلود بپیوندید!
انتقاد شدید حمید گودرزی در برنامه دورهمی به نوید محمدزاده و فیلم ابد و یک روز


حمید گودرزی در 12 فروردین 96 مهمان برنامه دورهمی شد ، در ابتدا صحبت های زیادی با مهران مدیری داشت که از جمله معلوم شد این بازیگر انتخاب نقش های مثبت برای فیلم ها می باشد. طوری که وقتی در فیلمی که حتی نقش مثبت داشته در یک عمل گاو صندوق رو در فیلم باز میکنه ، مردم تو خیابون بهش میگن از شما بعیده ، این به معنای اینه که این بازیگر در چشم مردم به بازیگر نقش مثبت معروفه . در میان برنامه بالاخره مهران مدیری و حمید گودرزی به جایی رسیدن که حمید گودرزی شروع به انتقاد میکنه 

انتقاد از شیوه پیشروی سینماها که شدن دنباله روی فیلم های ترکیه ای که همش خیانت و بدذاتی رو در فیلم ها رواج میدن در حالی که مردم تمایل دارن در فیلم ها و سینماها رویاهای خودشون رو ببینند با فیلم های ناجوری روبرو میشوند که افکار نادرست رو در ذهنشون تجلی میده.

یا اینکه مردم تمایل دارند در فیلم ها بازیگران خوشتیب و خوش لباس و زیبا ببیند ( نه اینکه جدیداً مد هم شده بازیگری با زیرپیرهن میاد تو هشت تا فیلم بازی میکنه و جایزه سیمرغ بلورین هم میگیره ) آخه رگ بیرون زده گردن و بازی با زیرپیرهن چه نوع فیلمیه ؟؟!!!


بلافاصله در تمام سایت ها و شبکه های مجازی بازیگری که رو به جمله ( فردی با زیرپیرهن در 8 تا فیلم بازی میکنه ) رو به نوید محمدزاده نسبت دادن ، و حتی فیلم ابد و یک روز رو بیشتر بیان کردن که زیرپیرهن رو رگ بیرون زده گردن و برنده جایزه شدن در این فیلم وجود داره.


عجب دل پری داره این حمید گودرزی ، ولی حقیقتاً این نوید محمدزاده بازیگر بدی از نظر ما که نیست حالا مردم رو نمی دونم چون نقش رو خوب ایفا میکنه ولی خوب حمید گودرزی انتقاد داره .. شاید نظرات شما بازدید کننده هم چیز دیگری باشه.


تبلیغات

ارسال گزارش خرابی




ادرس سایت :
نوع خرابی :
تمایل دارم خودم را معرفی کنم :
توضیحات بیشتری دارم :

کد امنیتی (به انگلیسی) : *


آموزش دانلود

روش دانلود از آپلودبوی در کامپیوتر : کلیک کنید
روش دانلود از آپلودبوی در موبایل : کلیک کنید
دیدگاه های شما پیرامون این نوشتار:
  • حسن حسن می‌گه:
    این دیدگاه در روز 1396/03/15 و 18:44 فرستاده شده.

    نوید محمدزاده بد بازی نمیکنه، ولی انصافاً نباید بهش جایزه بدن، چون هر بار تو جشنواره ها با یه ریخت و تیپ دور از شأن حاضر میشه که آدم خجالت میکشه اسمش به عنوان یه ایرانی برده بشه.
    گذشته از این، جایزه هایی که میگیره، بیشتر به خاطر فیلمای سیاهیه که بازی کرده و ایران رو اینجوری نشون داده. غربزده های داخلی هم که ذوق زده میشن و همون مسیر رو در پیش میگیرن!

مایه خرسندی ماست که دیدگاه خود را پیرامون این پست با ما در میان بگذارید.

هر گونه پرسش یا راهنمایی که نیاز دارید را نیز می توانید بیان کنید. به زودی به شما پاسخ خواهیم دید.

شما نیز دیدگاهی برای این نوشتار بفرستید:
کد امنیتی رفرش